Headerbild

I am in misery.

Idag är nog den första gången på över en månad som jag går och lägger mig och känner att jag verkligen är glad.
Jag känner verkligen att jag vill skriva ner det. Idag, den 21:e December 2011, har jag faktiskt varit genuint glad. Det känns som om en stor sten har släppt från mitt bröst, och som om jag kan andas ordentligt för första gången på länge.
Julen är på gång, plugget är borta (!!), jag har insett saker om mig själv och jag har förstått att även om livet suger ibland så finns det små guldkanter, och det är dem som får en att orka ta sig igenom vardagen.

Jag är nästan lite rädd för att känna mig så här upprymd, som om ifall jag känner för mycket så kommer något att ta det ifrån mig snabbt som fan. Men så får jag inte tänka, jag ska njuta av lyckan och framför allt av julen.

Nu tänker jag gå och lägga mig, efter en mysig bakkväll, som avslutades med rim, julmusik, städning och leenden i min ensamhet. Hoppas att alla andra är lika glada, nöjda och lugna ikväll. Puss <3

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus