Headerbild

Never gonna leave this bed.

Har spenderat de senaste dagarna med min mys-Alex. Vi har dansat, kollat på TV, spelat Twister (kan tillägga arr jag var tusen gånger bättre än honom), ätit pizza, sovit, skrattat, duschat och framför allt bara varit. Jag kan ju helt klart säga att det inte finns mycket bättre än att vara med honom, man får vara 100% sig själv, hur dryg, jobbig, tjejig, fnissig, pussig eller trött man än är.
Han är bra, bättre, bäst.

Idag fick vi båda vara hemma, då han har åkt på en dunderförkylning och jag en urinvägsinfektion. Men vi gjorde det bästa av det och försökte att plugga ikapp sånt vi missade. (duktiga vi är)

Jag ska försöka ta mig i kragen och blogga lite mer, och visa lite bilder från när vi var i Norge förra veckan.
Men tills vidare så får ni njuta av en bild på min pussunge tagen inatt :)

image description

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus