Headerbild

FMG.

Livet flyter på enligt min nya vardag.
Skola, plugg, jobb, mat och sömn.
Lite umgänge kläms väl in ibland också.
Men ärligt talat, så gillar jag livet så.
Jobbet är great.
Mat är gott.
Sömn är underskattat.
Men framförallt så älskar jag skolan, fortfarande.
Trean kommer verkligen att bli ett underbart år.
Alla har blivit så mysiga, alla känner verkligen alla.
Mina vänner är perfekta, jättesnälla och gosiga, helt unika.
Jag vill inte ta studenten.
---
Idag har jag haft en väldigt chill dag i skolan, med samhällsredovisning.
Imorgon åker hela trean till Stockholm på religionsresa, så just nu hänger jag hos Nelly-babe!
Hoppas och tror att det blir en fin dag imorgon.
Jag längtar.



Vänskap är det bästa jag vet, det jag verkligen behöver i mitt liv, det som får mig att orka.
Och jag har de bästa av de bästa vännerna.


Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus